Wednesday, March 22, 2006

中央偶遇jacqueline

今天我很準時地上RWC ,但又竟然全班得我地組係一個人都冇,究竟呢個星期發生咩事。和angel談及其男朋友的事,我只能說句「佢好慘同我好無奈」。

在家做完workdsheet,便奔去中央摷書,很成功地捧了一大堆書,唐文龍遲到一大小時,我已極速於3樓10樓遊走,還要被唐生埋怨唔幫佢搵書。由4點到8點,我覺得自己好勤力,唐生將功贖罪替我找到本好書,足以令我只睇個本再將幾頁紙summarize寫出paper的書,中途遇見jacqueline,自從grad din後便沒再見,我們在中央互聊著近況,聽到佢要做的paper題目,我呆了幾秒,頓覺自己其實幾幸福。和jacqueline約好了再相約中央。
另外,發現了一篇影評,由@ngus寫,我想知個個@ngus係咪自己識個angus,我好緊張。
film其實是一堂幾想逃避的堂,但走堂又唔得,最慘係又見到大頭怪。

這陣子的生活成了一個循環,是時候找點好玩的,來豐富一下。

No comments: