Friday, March 17, 2006

戲劇性又帶點吊詭的新聞

終於玩完RWC個座談會,其實幾好玩,大頭怪嬰,到你玩時你就死。第6組我會好好對你的。
終於,把書還出去。
凌晨的槍戰,是我無啦啦醒左聽到收音機講,成件事好戲劇性,究竟個休班警員咩事,點解支槍會關5年前個件事,其實個休班警員俾軍網截停大可話自己係同僚,點解要開槍? 成件事好詭異,希望警方快快破案,我好想知道真相。蘋果攝記好勁,咁都俾佢影到。「由危殆轉為嚴重」,是否叫好轉?

明天做運動去。花一個小時,我要出一身汗。然後溫溫crime,看看film,我要好好利用星期6。
看了蘋果,CRASH在香港上映無期,其實我覺得應該會幾收得呀,當年monster都要隔左年幾先上映,收得個廿幾萬係因為冇人想睇醜樣版查理斯泰朗,而且套戲個故事又唔係好岩香港人口味,但CRASH應該幾有作為架喎,但為何冇片商肯買被權?

No comments: