Saturday, March 04, 2006

世盃請不要取消

明天看戲去,但卻因阿娜甩我底或不去性文化展,走去中央睇電影書。
晚上在家看英國電影頒獎禮,yeah。
今天測完crime,交了散文,卻又要在下兩個星期做座談會和交書面簡介,再過一星期又測crime。
有說德國會取消世界盃,我在crime堂見到唐文龍傳來的sms,想大叫「點解」,等了4年,無啦啦要取消,咩事。我想大概不會取消吧,我為著6月的世盃而活,而禽流感也不致人傳人那麼恐怖吧。

李媽媽今天跟我說了件事,話說大哥哥(我那俊美小侄的爸爸)竟懷疑我在談戀愛,並想好了方法整死我未來的男朋友仔。我很無奈。
「佢(意指我)今日做咩唔黎,係咪走去拍拖?」
「唔係,佢一早約左朋友仔」
「拍拖一定要帶男朋友仔俾我地見下呀,等我地睇下好唔好」
另一人插話,「帶左黎點知好唔好喎」
「帶左黎,叫佢打牌,我地3個攻佢一個,輸到佢除褲,睇下佢會唔會發老脾呀嘛」
眾人在大笑。
我竟然成為李家的笑料。
我心想,大哥哥既然咁關心我戀愛狀況,倒不如多關心我那小侄他兒子的感情事吧。都已經就快三十咁老,還未有結婚的消息,我這個做長輩的也真擔心呀。
但,大哥哥真的很疼我。

後天要努力看完散文,寫好個draft。
currently listening: You are my sunsine(范曉萱)

No comments: