Tuesday, March 28, 2006

唐文龍沒有整容抽脂搵佬嫁,只是去食沙塵暴

值得討論的題目,究竟唐文龍為了去北京食沙塵暴而走左6(截至今日)堂抵唔抵呢?
所走的堂包括:QA、eapp1兩堂、food and the body、gender&culture兩堂。

今天晚上,祖雲達c大戰阿仙奴,我深信祖雲達c一定能勝阿仙奴,至於我會不會看,那就看我2點幾會否無啦啦醒來或根本未訓著,那便仆出去看好男人味的迪比亞路和好得意既尼維特了。
李聖傑的手放開是kary的明知做戲原版,原來李聖傑把聲都幾鄭中基喎,其實鄭中基把聲好好聽,好喜歡早期的搬屋人若然忘記了愛時間人物地點,我代你哭聽得也很痛。
明天要回家改paper,後天交paper,剛才說的事一樣也沒做。

阿娜很奸,自己扮helper去看何ccat17stephykary,卻唔俾我扮佢助手混入,其實我星期1真係dayoff冇野做喎。

No comments: