Tuesday, November 01, 2005

姊妹宣言

昨天是萬聖節,在街上見到疆屍,好一個halloween。

阿狽3點幾說不去了,浪費了一整天準備逛街的心情,你幾時為此作個賠償給我呀?
之後我的小天使erica話吃得飽飽的,又唔去囉。
最後,我和hopi、elvi、jessica和傻豬一起去吃萬聖大餐。

久違了的pizza hut,久違了一大伙圍著吃pizza,過去的時光總是讓人懷念。
pizza hut其實係每人生日慶祝必吃的。
而pizza hut亦是我們為了對自己好點而食的貴野。
其實,這兩年的預科生活也不差。

點了個普遍芝心批、李翠盈要吃一半的薯蓉、魚圈、肉丸、吞拿魚唔知咩意粉,飽。
遇上了個笨笨的waiter oscar,很明顯是trainee啦。
不斷湛水俾我地,又不斷俾我地嚇親而差點絆倒,最後仲要俾我地話佢串,佢仲聽到即刻回頭以笑遮醜想講「唔係」,一個很笨但很滑稽的waiter。
結完帳,走去times影貼紙相。中間發生些糊塗事。
影完,elvi李翠盈先走,我們3個只好走去祟光個邊,見到疆屍,衝左上去影相,之後再見到好多人扮鬼俾人影相,hopi狂影。有個人扮手提電話,仲要係摺機囉,有個男人扮女人著聖瑪利亞堂校服,白色頭巾用紅色marker寫住個殺字;有個扮無面人,好型;仲有小丑、骨頭等。
之後打算去睇下有冇碟掃,鋪頭好多人,但係,冇想買既碟。
和hopi向著灣仔的方向繼續走,jessica中途離開。結果和hopi走回times乖地鐵回家回hall去。hopi搭小巴行路返hall時,覺得勁恐怖打黎,我想講,我淨係聽到風聲都覺得恐怖囉,幸好hopi安全抵達hall。

最後,都係唔齊人,但仍然很高興。

阿狽和小天使,下次請記得別爽約,還有花花,可否找天放棄陪你先生來和我們相娶呢?
祝大家開開心心,yo!
儘管現在的生活沒以前美好,我們仍是我們。

那種以為 自己什麼都可以 
喝了酒 卻又哭得像個孩子
曾經 我也痛過我也恨過怨過放棄過 

在自己的房間裡 覺得幸福遺棄我 
如果 沒有分離背叛的醜陋 
怎麼算是真愛過 
請妳 試著相信一愛再愛不要低下頭 
別怕青春消逝 就不信單純的美夢 
我在這岸看著妳游 為妳的堅持感動 
妳會的 有一天 會幸福的

No comments: