Monday, November 28, 2005

離奇肚仔痛

算係做好了journalism的ppt和寫好了script。
算係做好了星期四要交的paper。
算係寫好了星期四要present的script。
但下個星期的present,我一樣都未掂。
Sociology的paper,我都係未掂。
我想說,eapp2的present,我不太擔心,但mscc的debate該怎麼辦才好?!

見到討厭的人想吐,並想揍他一頓,可能我太激進了。
但我真的好想揍他。明天要避開先。

grace和peggy離奇肚痛,既然其他人都冇事,一係你地去食宵夜時食錯野,一係就係grace因為食唔到雞翼氣憤難平屈到肚痛,咁peggy就係因為互扔蛋糕這運動較為激烈,導至身體消化系統運作超速,痾了一整天。


1127@大久保

No comments: