Sunday, April 09, 2006

there's always a HITCH

鳴謝polly!!
終於今天揀好了paper題目,我要做HITCH,我要做爆romantic comedy。揀好了題目,我便再翻看一次HITCH,其實will smith真的好可愛好型,這個幾月我會看爆HITCH。
放下了一件心頭大石,現在該轉移目標到crime paper,題目仍未想好。

crime的題目我想是一時三刻未必解決,故此我繼續看romantic comedy,今天完成了how to lose a guy in 10 days,根據我現在對romantic comedy的了解,我深信我可以拍套可以大收既愛情喜劇囉。現在只剩等唐文龍急速還書,好等我有位借書開工(霸左我d位咁耐,幾時先肯還呀,好心個本懶人成功術快d還叔出去啦,懶人係會懶到唔會睇最後其實咪又係成功唔到)我好炆,炆到想打人。

熱度退下了,其實沒什麼好愛,所以這個遊戲完結了。

No comments: