Tuesday, April 04, 2006

各奔東西了

我認為ccp最後落得慘死的情況,實是非戰之罪。
邊做邊與jennifer笑死,test前所預言的情況有人電話響、有人飲水聲過大、有人遲到開唔到張凳等皆應驗,笑到我地死。完場前半個鐘,看見阿ming個樣仍然苦惱,並且應該諗緊仲有乜野可以吹落去呢。
12點完場,仆去了探舊同事,鋪頭轉了去停車場旁,肥仔調了過黎,我在廁所門口被肥仔執了返去鋪頭,沒錯,是執了回去,肥仔還讓了凳俾我呢個客人坐,阿傑被肥仔屈要請我食飯。在教唐文龍去hku office時,肥仔一邊偷聽我電話一邊在自問自答,最後逼我入雜物房說我一個女仔竟然夠膽同兩個男仔其處一室,我心諗「肥仔大家咁熟邊個溶左邊個都唔知啦」,最後我逃之夭夭,欠肥仔一個生果籃。之後俾過去110探jessica,見到個黑人滿心疑問唔識點玩kiosk時,我有衝動走過去教佢,和jessica傾了一陣見佢地咁忙便走了。原來大佬和路易斯都調了去中環,等我下次去鏞記食野時探大佬同路易斯先。
其實今日上午回去midterm時,勁覺得自己仲係返緊工,依舊是10點,而我照樣是9點8才出門口,一直心諗會否遲到,但最後卻準時到達,有什麼理由唔駛15分鐘便能從炮台山直奔金鐘。途中有自由行好嘈,monique說我stereotype,我無奈。
回李媽媽約在地鐵站,然後去吃飯,再去美心找唐文龍拿書,隔離對高考男女說的話讓我們愕然:
「我諗我secton a應該有a,section c都係,section e可能有b,今日listening都好易,都應該有a」
「係啦係啦,我諗我都應該拎到a」
我和grace在狂笑,我想同高考男女講,如果你地拎唔到a,會否覺得自己很笨,並且是笨死個隻。

我在聽李克勤演唱會,深深深的前奏為黃蒙拉的solo,我覺得很勁很型同很好聽。
我聽來聽去,為何phantom把聲會咁,應該係雄厚聲黎架喎。

晚上,收到李翠盈的電話,其實我認為時間能丟淡一切,並且我認為,只是wrong timing, wrong place。被她說穿了,我是不想,在陰霾還未揮去的時候,我不要傷害人也不要別人傷害我,其實現在我也活得很好,而且生活精采,不是嗎? 雖然她未必認同我的看法,但我始終認為我還沒那種勇氣。

如何辛酸 如何淒慘 如何支撐
雖然苦 如何苦 療程至少都要訂時限
哀傷變做陶醉 就要再哭幾晚
我希望你能趕快好起來。

currently listening: 只怪我自己(劉若英)、堂堂男人/流淚眼望流淚眼(容祖兒)

No comments: