Tuesday, April 18, 2006

我開始變喪屍

今天晚了起床,但很精神地回校玩九型人格,我是第7型,啦啦啦。
一玩完九型人格,繼續上堂,就好眼訓。我尋日都同呀ming講佢今日唔會返啦,結果咪真係冇返囉,佢又唔信,我比呀ming本身更加清楚佢自己。

唐文龍失左聲,把聲變得很樣衰和好似麻甩佬,笑到我死左。上1點,睇字細過粒米既ppt,呆左,本為了早走一堂,而在5分鐘起好個outline俾kenwong看,誰知道他硬要塞references俾我地睇,等了個半鐘。我要做methodology,好無奈,更無奈是kenez一句整埋黎「吹水係你強項啦」,什麼意思。今天我做起了1/4的ppt,但其實我5月9才要present,進度突然好快好快好快好快好快。 但我消化了一大堆05年香港的上映電影資料,依家飽到嘔。
明天繼續去中央影印,之後回家溫crime,晚上整理paper的資料,星期5開始動工,起碼在下個星期前,我要寫出introduction。也要把世紀末的華麗再翻一遍,要把題目定下來,是寫同性戀,寫頹廢,還是寫嗅覺,戀物癖,我要好好思考一下。

另,phantom of the opera已經開始公開發售,有誰想看就快點仆去買飛啦,我相信好快就會售罄。

其實呢幾日真係好凍,我真係覺得好凍,係咪我有問題?
唐文龍和李翠盈,有好趣的一個組合。

currently listening: Get Out (Jill)

No comments: