Thursday, August 07, 2008

杭州西湖

又check out,今次去杭州,一落火車去搭公交,俾好多人搭訕,問我地去邊,係邊度人,又介紹我地去玩。究竟係杭州人太熱情,定係我地係條大水魚?

行去hostel,還算易找,上到去房,仲未執房,我地又hea左陣等人黎執房,開始落雨,著住背心好凍,江南落雨係靚d,我地三個一人一把遮,走去曲院風荷,但d花俾雨打到殘哂,好大風,好好feel。




落完雨個天好靚,但d花真係殘哂。
去kfc食tea,再返去hostel食飯,夜晚返走見到rmmate,佢帶左個fd返黎,傾左好耐,傾得好開心。

第二日一滴雨都無,但都唔算太熱,好過係蘇州啦。
呢日我地搭公交,經過好多景點,仲係途中見到有個細路急尿,跟住佢呀媽抱住佢係公交車既垃圾桶度解決,個垃圾桶無袋而且有窿,d尿流到出口條樓梯,落車時都
唔知踩唔踩落去好,好彩到我地落車時己經乾左,當乜都睇唔到。
今日第一站去蘇堤,一落車見到有船,即刻玩半個鐘,我做船長,哈哈,
唔駛自己踩真係開心,仲好抵tim,半個鐘20蚊,電動船,北京喪貴架。


坐完船仔就喪行,無目的地圍住個湖行,見到草地好掛住日本,又係跳既時候。我仲好心援助左一個老人露宿宿,哈哈。


雷峰塔,可能因為我地wkend去到,所以周圍都好多人。


一路行,入左supermarket買西柚汁飲,正,之後行去清河坊,其實只係一條街有好多舊鋪同仿古建築,而條街既所在位置係杭州以前好繁華既地方。

又係旅遊中心救我地一命,我地充完電就決定去搵starbucks。

新野飲,香港都有,爸爸話芒果熱情果得芒果味,而我果個... ... 我覺得just石榴會好飲好多囉。
starbucks之後再行西湖。





我地行左去白堤,行下玩下影下相,去到白堤,搭車返hostel,睇古靈
精探,爸爸無睇過,睇得好開心,仲睇到唔想返上樓tim。

2 comments:

Unknown said...

又係kfc?

Unknown said...

20蚊租船,仲有埋救生衣,果然係抵,正!
仲要係電動,唔駛自己動腳,好過我地上次喺北京用手,結果....