Friday, August 08, 2008

上海蘇杭hostel們

上次去日本,東山ivy係private rm,j-hoppers係dorm rm,但先住得兩晚,今次去大陸,基於budget問題,所以全部都係dorm rm。奇怪既係,明明我地bk既係female dorm rm,到最後唔知點解都係有男仔一齊,變左mix dorm rm,去到蘇州仲慘到唔見左我地既bking,好似佢地有間冷氣漏水既8 ppl dorm rm,而爸爸,扮自己唔記得係用自己個名登記黎逃避責任。

上海斷斷續續住左一個星期度,一直都係blue mountain,由一開始既4 female dorm rm,至後變成左6 ppl mix dorm rm,非常奇怪地,明明個陣係佢死都要我地through hostel world或者yha bk,我地sign in唔到搞左勁耐sister anthea先bk到,但佢竟然有我既bking名,好恐怖,佢地既內部溝通好混亂,每日check email既人都唔同,有人叫你就咁through email bk,但都有人死都要你through website bk,下次可唔可以統一d,through website bk唔係問題,問題係可唔可以唔好一個人話得另一個人就話唔得,搞到我地都好混亂。

杭州係最正常個間,但toilet沖廁有d怪,去水時快時慢,搞到我地唔太敢去,哈哈。 不過佢餐廳d野食幾好食。

1 comment:

Unknown said...

點解將toilet 同食野喺同一段一齊講呢?咁樣會令我聯想起....