Wednesday, August 06, 2008

同里

同里,水鄉。
去到火車站個邊搭車,$80包入場卷同單程車費,坐左九個字度,架車得我地三個同幾個男人,好冷清。
落左車行去同里,去左羅星洲先,因為見到個牌寫住,但行左好耐先到碼頭,好熱好曬好攰,加上我又病病地,又無食野,行到想嘔,真係作嘔左幾次。
影出黎既相靚過實景,羅星洲其實係拜佛既地方。


之後行返出黎,好多空既鋪頭,搵左好耐先行到去旅遊區,終於有返d野睇,講真,如果唔係旅遊區,都
唔知會變成點,呢d就係commercialization喇。
空既鋪頭,好似迷宮,因為成個區係同樣既建築同空鋪,standardization,最慘係一個人都無。
明清街

旅遊區入口。忍
唔住衝入去旅客中心,充電加歎冷氣。又唔算充左好多電,只係俾自己好過少少,

去到退思園,我覺得靚過留園,好鐘意個花園,個池塘好多魚,有個台灣女仔餵餵下魚,連自己張入場卷都餵埋入去,笑死。



性文化博物館,又唔俾影相,真係大開眼界,邊個話中國人保守傳統。
我相信,我地係去不合時,所以無遊客,無mood。第一次真係熱到嘔,想喊想返屋企,但,我幾鐘意退思園。

1 comment:

Unknown said...

嘩!你地包左成個同里,水鄉?