Thursday, August 07, 2008

木瀆上海

最後一日留係蘇州去左木瀆,係火車站搭車,木瀆website話半個鐘,結果坐左成個鐘,坐到屎忽痛,一落車見到有kfc,忍唔住衝左過去,享受一下冷氣同食物。
木瀆有三個站,千祈
唔好係古鎮個站落,因為要去到嚴家花園站先係旅遊區,website話乾隆黎過六七次,但其實木瀆都幾荒蕪。
又要行好遠先到d景點,而且又係無咩人,我諗真係無人好似我地甘傻大熱天時黎呢d地方等中暑。
嚴家花園分春夏秋冬四景既花園仔,又係無咩人,得兩團旅行團同我地三個。




爸爸係嚴家花園扮江南才子,其實係俾我地迫,本來諗住去多個地方,但係太熱,之前坐車又太耐太攰,所以決定返去hostel睇dvd。

返到去hostel,睇左陣dvd,就俾人趕走左,因為要換屋頂d玻璃,結果我地再去行七里山塘。

落雨又有另一番風味。


行行下又落雨,三個人都無帶遮,岩岩入去便利店買野飲,老闆好好心收留我地,留左陣見無咩雨,就出返去,返hostel繼續睇dvd。
第二朝返上海,食返個早餐先。係度喪同笨笨影相,笨笨係我同sister anthea唯一既狗朋友。



返到去上海,又係hostel hea左陣就去書城,搭地鐵,本來諗住去南京東路落,點知d人多到係甘迫上車又唔俾人落車,迫到透
唔到氣,仲慘過係香港,結果我地等轉車站人民廣場站落,爸爸奮力落車之際,個袋勾住左一個男人既褲,我同sister anthea只係聽到個男人係度喪叫「褲子掉了!褲子掉了!」,因為爸爸個袋俾佢條褲勾住左,爸爸為左離開車箱,好大力甘扯左一下,我同sister anthea聽到個男人一聲慘叫,估計條褲俾爸爸扯甩左,而爸爸個袋條拉鏈就壯烈犧牲左,爸爸成為上海地鐵色魔,令到上海人人自危。wahahahahahaha
去書城買左幾本書,一本係世界自然和文化遺產,另一本係整形日本,將我兩年學過既japan studies寫成一本書,勁,真心覺得好睇。買完書搭地鐵安全地回hostel準備第二日去杭州。

No comments: