Wednesday, August 06, 2008

可愛的日本hostels

本來去京都諗住去住tour club or budget inn,但話俾學生bk哂,終於我地去到京都每個景點都見到有好多學生,就係佢地住左個tour club喇,嗚嗚.......
終於我地搵到間平靚正既東山ivy。


全部上鏡既都係爸爸,你睇下佢幾勤力,成日係度執野。
大阪又係搵左好耐先決定住j-hoppers,好多foriegners,staffs又nice,不過有晚沖涼係shower-rm慘被我撞見小強,好彩我好冷靜地衝返出黎。


4 female dorm rm,睇下我同sister anthea張床幾亂,我地兩個愛上訓上格床。



係日本成日見到繡球花,my favourite,爆靚。當然點少得daisy呢,仲要係purple tim。

1 comment:

Unknown said...

我喺台灣阿里山山上知道左一樣野,原來繡球花未必一定係繡球,因為有一陣有毒既花同繡球既樣同顏色差唔多,不過佢有毒,但正當我想問佢既點分既時候,佢已經走左.

以上呢件事係由一個到台灣旅遊既中國籍中年男人提供.

雖然我都好鍾意繡球,但係自此之後我都唔敢再用手摸佢地.