Wednesday, August 06, 2008

蘇州留園觀前街

一早坐火車去蘇州,出左站,估唔到蘇州甘荒蕪,去巴士站途中,俾好多呀婆圍住,係甘問去唔去邊去唔去邊,佢地剩係問我同sister anthea,都唔問爸爸既。
坐左巴士去hostel,佢地話無我地record,但都好彩俾左8 ppl rm俾我地,見有canteen,就去食左lunch,twp pizzas,有d怪怪地味,可能因為大陸d火腿同腸都係粉粉地,但都食得落肚既。

食完野行左去七里出塘,好靚,靚過d水鄉。

係大陸第一張自拍,成日好驚擺左部相機係度,未影完就俾人偷左,見周圍無人先影返張。
由hostel行去留園,比我想像中遠,但都
唔駛半個鐘,留園係中國四大名園之一,d窗好有特色好靚,有d細,但係d名好得意,例如還我讀書處。

去完留園,搭車去觀前街,遇到好心男人教我地搭咩車,觀前街其實都無咩野,都係好多大家都識既shops,行到街尾,遇到巴士,
唔駛行返去前面搭,so good。





夜晚著住睡衣行七里山塘,真係靚到爆,愛上扮rock n roll never die,嚇死人,仲俾經過既船上男人搭訕。
沖涼無熱水,可能因為甘,凍病左,搞到去同里又病又中暑,勁辛苦。

2 comments:

Unknown said...

此終都係有個腳架好,就算俾人偷,拎住個腳架,走都走唔快啦

Unknown said...

rock n roll?
其實有小小似拍鬼片
hahahahaha