Wednesday, August 06, 2008

嵐山龜崗小火車

嵯峨野小火車,嵐山,呢日算係成個畢旅既focal point。

坐JR去到嵐山,去坐小火車,見到lawson,買左d sushi上火車食,好多人坐,其實架車無咩特別,最主要係睇坐邊邊,我地坐個邊全部都係樹,間中見到條河既。

龜崗好靚,好大片田同草地,行去JR站時,被一班伯伯搭訕,時近七夕,
一齊許願掛上樹,伯伯們很nice,仲摺左隻龜送俾我,我好安全地帶左隻龜返黎香港,hahahah。


雖然天氣好熱好曬,但係個天好靚,d人好好,返到去嵐山,行去渡月橋,另一個surprise!!!!!


一見到條河,我同sister anthea都急不及待跳落去玩,dad受到我地既感染都落左去玩。河水超涼,但超多青苔,好滑,我同sister anthea互相扶持,佢仲救左我tim,wahahaahahaha。


玩左好耐,其實對腳好痛,但係d水好涼好舒服,之後行返去JR站返京都。
返到去京都就搭晚士去食野,尋晚睇中左一間,又平又好食,滑蛋豬排飯真係又滑又脆,所以第二晚再encore。

食完行返去hostel,去99yen店買野聽日坐火車食,其實我地住個度真係okay,又平又乾淨又方便。

1 comment:

Unknown said...

咁隻龜好去邊呀?點解我無見過