Wednesday, August 06, 2008

姬路宇治京都御所大阪

坐JR去姬路,好多人,多人到無位坐,好彩係大阪多人落,終於有個位坐下訓下。

行姬路城好辛苦,太高喇,d樓梯好難行,又要著拖鞋,最後我同sister anthea都放棄左對拖鞋,反而仲舒服。
無乜mood行,無疑係上面睇落去係好靚,如果我係讀archi,應該行得好開心,但都係個句,太熱lu。

行完姬路,去食雪糕,peach,好fresh。之後搭JR返京都再轉車去宇治。行左陣,買左d手信,就返去京都lu。


本來呢晚係大阪訓,但係我地計錯數既關係,bk多左晚京都,結果第二日先去大阪,亦都係因為甘,所以bk到京師都御所eng tour。
京都御所,日本既皇宮,我同sister anthea都覺得中國既靚d,特別日本成日都係碎石路,實在太辛苦。

搭返車返hostel拎行李,搭JR去大阪,搵J-hoppers搵到嘔,拖住行李行左好耐,攰死,但正式開始shopping之旅,為此,我地放棄左大阪城,其實上次黎日本,我都有黎過大阪城。
黎到大阪第一件事係食蛋包飯,

好大份好好食,但係因為言語不通,所以俾錢個陣搞左好耐,幸好最後都搞清楚。
去到大阪,地鐵成為主要交通工具,我地買飛時仲幫左個hk family tim。


第一站去muji outlet,買左好多護膚用品,muji outlet實在太抵,一支筆都係20-30 yen,不過choice少quality又無甘好,但甘抵都係買左支。

走時睇見好靚既日落,搭地鐵又見到好多著和服既女人,好似uniform甘。
返去hostel附近既supermarket買左cake食,買左西柚汁飲,i like it。
第二日,又去shopping,最後衝刺,一出門口就見到呢個勁得意既芝麻街JR。

己經不太記得去過d咩地方shopping,但總之你講得出既我地都差不多去哂。


偶遇apple,即刻入去朝聖。


呢日都係行多,仲食左幾餐mcdonald,japan special mcpork。


街燈好得意,行去道頓崛,買magazines,差d上左賣黃色書既bk store,嚇死我地。


臨走前既dinner去食sushi,well,好抵,但有屎壽司。

返hostel,係地下街行好耐好遠,其實應該整d扶手電梯,行到死左。

第二朝check out後就去機場,機場都有uniqlo,勁。最後我只剩下10 yen零錢,乜都買唔到。

今次架機好好多,有the bucket list睇,同埋好多中年既空中少爺囉。一上機就聞到咖哩味,真係有咖哩飯食,但係個味道........ 連個小食都係咖哩味。

4 comments:

Unknown said...

放棄左對拖鞋?咁你地赤腳行,天氣咁熱,地下唔熱嗎?

Unknown said...

i like eat shit sushi &蛋包飯.

said...

仲有襪架嘛
對拖鞋係姬路城provide,coz they want to protect the building and japan tradition

Unknown said...

我去到台灣一間溫泉博物館度都要著佢地既拖鞋,但係啲工作人員就著住普通既鞋,可能我地對鞋dirty 啲啦