Tuesday, August 19, 2008

大澳的天空

早上起床睇奧運,看見一舊大烏雲飄過,polly打來說佢個邊落大雨,但我個邊因為舊烏雲飄過左變返藍天白雲。而原來由我家去東涌係甘快,唔駛一個鐘。
去到東涌,更加藍天與白雲,就衝左去搭巴士直奔大澳,巴士上多人到爆,好焗坐好耐好辛苦。

大澳的天空真係好靚。

靚到好假,但我絕對對無用photoshop執過。

橫水渡橋,有好多人拉你去坐船,其實好搵笨。
大家無咩點食lunch,先搵左間茶衰廳食tea,奶占多成為我的lunch,順便歎下冷氣,睇下奧運。
之後出黎就見到炭燒雞蛋仔呀伯,即刻去派隊買左一底,早知
唔食奶占多啦。

外脆內軟,好好食,張相影個陣,我地己經食左好耐,所以見到有d軟甘,其實岩岩整完個陣真係好脆架。

之後漫無目的一直行,兩個城市小孩和一個離島小孩在郊遊。


行到呢度無咩人,好郊外,仲有紅樹林,彈塗魚,但係個度好多垃圾,feel到d彈塗魚好
唔開心,又彈唔高,好慘。

之後hopi走去問呀伯邊間豆腐花好食,呀伯好無奈話間間都差
唔多,仲話覺得好食,所以我地求其搵左間黎食。

食到好飽,但兩樣凍既野飲落肚好爽。

大澳的天空。有無人記得套tvb drama? polly竟然記得首主題歌,頭尾兩句甘大把。wahahahaha

1 comment:

Unknown said...

點解你地可以咁得意,走去問個呀伯邊間豆腐花好食,其實豆腐花就應該間間差唔多GE,我唸個呀伯真係好無奈