Thursday, August 07, 2008

上海徐家匯美術館南京路外灘

杭州東站好似難民營,好細,坐返去上海架車唔係和諧號,好慢,都係和諧號好,又快架車又靚。
返到去又係hostel度hea,跟住出發去徐家匯,行商場,又去uniqlo買野。
跟住食埋飯,間野之前係北京見過,係北京times square,上年我地臨走時岩岩新開,其實間野係大陸都算中價,都算好食。


之後係徐家匯行去衡山路,可能太早,d pub岩岩開,無咩人就唔好玩啦,結果行左陣當去左就返去hostel附近間supermarket掃貨。
第二日我地去人民公園,行當代藝術館美術館,爸爸因為忘記帶學生証,所以我地俾$5入場費,爸爸就要俾$20。


美術館既展覽係19世紀西方畫,但又係唔可以影相。之後行完museums,就去搭公交車去上海老街。

先食個西施豆腐花,之後就係砍價之旅,okay滿意自己既表現,其實都
唔係買好多野,買俾媽媽既手信同postcards。

行到去豫園,美食之旅,小籠包酒釀圓子,由我同sister anthea排隊買,爸爸坐係度等食。

我都係覺得媽媽整得好食d,哈哈。食完野就行返出去搭車去南京路,呢日係我地第一次係上海搭公交車。


日光日白都好多人去外灘,估
唔到呢日個天甘靚甘藍。
影完相就去行步行街,搵永和豆漿同買手信係我地既目標。
和呱呱老公影相,見到baleno既叮噹series,有件好靚架。
買完芝麻糖就行去外灘睇夜景,夜晚仲多人,好難攝位影相囉,d人影完又
唔走,塞係度,d男人又多汗又臭,唉,我只不過想影張相咋嘛。

3 comments:

Unknown said...

我仲未搵返間野叫咩名呀

Unknown said...

酒釀圓子 i love this

Unknown said...

睇黎都係香港尖沙咀海旁好啲,最少無咁多異味