Tuesday, June 13, 2006

去吧去吧 森巴兵團 進攻吧

凌晨和好友hopi邊聊電話誘看了兩場分組賽事,美國vs捷克,雖然捷克大勝3比0,但可惜整場比賽都很悶,悶死,但尼維特依然好得意,但真高拿好慘,希望佢早日康復啦。
看完第1場,便睇左心郁心慌逐個捉,馬德鐘個頭好似尼維特呀,但好樣衰,其實個故事應該幾懸疑既,但希望最後唔好係水偉才扮假死,點解我會有呢種直覺?
3點便是重點賽事意大利vs加納,迪比亞路做後備但都有得出場,佢同totti都剪左頭髮,totti塊面終於冇咁方喇。其實都幾悶下,反而加納有d睇頭,其實佢地成場都有好多球應該可以入,可惜佢地大賽經驗欠奉,希望佢地下場踢好d。而意大利就...個防守做好d啦,俾迪比亞路出耐d啦。
凌晨5點完成兩場波,結果我在廳睡著了,而呀媽聽不到我步入房睡覺,一度以為我睇波睇死左,我諗,之後我點都會好大聲行返入房訓喇。
想起94年,那時我很喜歡巴治奧,也很愛巴西,最後那場決賽是意大利vs巴西,結果那場決定了巴治奧的命運,而我一直喜愛巴西至今,原來已經12年喇。我也算是長情專一喎,哈哈哈哈,但只限於呢方面。

今晚重點是巴西vs克羅地亞,如果巴西輸左我真係唔知會點,但巴西又怎會輸,我要有信心,對KAKA細哨大哨阿祖安奴DIDA有信心。而且天氣炎熱,應該有利森巴兵團的。

0216 am
瑞士和了法國,我在暗喜也在竊笑,在約兩個鐘前,珍珠的細佬才跟我說法國必贏3粒以上,並說害怕我明天會為此而喊,現在我要大聲地說,瑞士和左法國,要喊個個應該係你,我已拜託珍珠替我嘲笑佢細佬。瑞士踢得好好,孖仔沒全出場,但孖仔好得意。

我在等巴西踢出悅目的進更足球!!!!!!!!!

續.

No comments: