Saturday, June 10, 2006

4:2 = 2:0

世界盃終於揭幕,德國小勝哥斯達黎加4:2,hopi說減返條數咪又係2:0,咁又係喎。
凌晨和hopi隔著電話一起看開幕戰,想不到開賽初段便踢成2:1,仲以為我猜中,這個賽果一直到最後。但是下半場又踢入2:1,最後4:2,德國小勝。其實我們都很滿意哥斯達黎加的表現,起碼他們有入球,在德國身上,這支歐洲一線球隊身上取得兩球,就算輸,也輸得漂亮,很想拍手為哥斯達黎加歡呼。很久沒看到開幕戰雙方合共攻入6球,是因為雙方後防都不穩,德國好應該考慮一下是否該換出列文,雖然大猩猩簡尼都係36歲,但我覺得佢經驗好好多喎,我同hopi都期待佢復任正選。題外話,德國20號仔有幾分似alansmith,hopi說他都幾似C朗喎,是否我們太想看alansmith和C朗,從而產生幻覺呢? 奇連士文冇得咁耐波都咁fit,相對比哥斯達黎加既教練真係型好多英好多囉。
第2場波蘭vs厄瓜多爾,厄瓜多爾爆冷勝出,其實厄瓜多爾踢得幾好,希望厄瓜多爾可以俾到德國壓力啦。今晚看英格蘭vs巴拉圭,再看看有沒有精神睇埋阿根廷vs科特迪瓦,明天中午看The Omen。
上線後,roy想討論昨晚兩場波,但我極度沒心情,因為我想起他勁踩我的森巴軍團,仲要同德國相提並論,依然好炆。

No comments: