Monday, June 12, 2006

好似做左世盃快訊咁

昨晚看了少少墨西哥vs伊朗,因為我要看我錯過了的阿根廷vs科特迪瓦的精華。昨晚的葡萄牙錄起了,早上起來看,C朗有很多機會,但明顯他很緊張,怎樣說也是第一次在世界盃這大舞台中亮相,希望他愈踢愈好。費高果然勁,成33歲仲可以跑黎跑去。
今晚有美國vs捷克和意大利vs加納,可能我會睇睇下死左。希望迪比亞路做到正選啦。明天就是巴西了,我的森巴兵團,好緊張。雖然我不喜歡法國,因為有亨利在陣,但正所謂知己知彼百戰百勝,所以聽晚都要睇。

好喜歡Yellow這首歌,今天狂聽。

Love is beautiful

No comments: