Sunday, July 23, 2006

去西藏唔怕高山

說回去西藏的決定,友人說會有高山症喎,然後我在想係喎,會有高山症喎,但之後又在想當年去歐洲去過雪山,海拔幾千米我都在跑黎跑去,什麼事也沒有,所以也不用太擔心吧,反正去之前買了藥帶住食就得啦。
然後友人又說高山症會死人喎,我又在想係喎,會死人架喎,但忍不住說一句你即係覺得我會咁易死係西藏啦,西藏話題至此終結。

開始發病,鼻塞喉嚨痛,究竟係咪前幾日俾唐文龍傳染呢? 唐文龍失蹤幾日,唔覆sms,我諗要去佢做野個度先搵到佢。我依然好想買歐洲藝術本書,不如去多次書展好唔好,但去多次為左買本書係咪好白痴。

今日決定睇哂羅馬帝國既章節,yeah。

續.

No comments: