Tuesday, July 11, 2006

我愛意大利!!!!!!

意大利順利捧盃,我高興了一整晚,友人問道「巴西輸左你喊到訓唔著,依家意大利嬴左你就開心到訓唔著,咁即係點」,因為兩隊我都愛,而且是愛死個隻。當年的意大利,我很愛巴治奧,但可惜他做了罪人,這年頭,Del Piero幸好沒做成罪人,而我的簡拿華路帶領的後防真的是固若金湯。可惜的是我的簡拿華路竟然在金球獎輸給了Zidane,明明應該係簡拿華路拿下這個獎的,但簡拿華路能在第100場國際賽拿下了世界盃,已經好幸福,有幾多球員可以做到呢?我原諒這個不完美。

Zidane含淚出場,對於意大利球迷而言,很大快人心,也許錯真的在馬達拉斯的幾句說話,也許這幾句說話真的不堪入耳,但是作為一個足球員,不是該把自己國家隊的比賽放在首位嗎,再加上Zidane踢了那麼多年的波,大概也知道這是對手故意的挑釁,幹嘛沉不住氣,用頭去頂人,在這而言,我覺得很無品。有很多人說Zidane故意令到自己出場,很好笑,而聽過笑完也就算了。而馬達拉斯毫無疑問成為了今場的主角,一次勾跌令法國得到12碼,一個頭鎚攻門迫和1:1,一句說話令Zidane得到紅牌出場,一記入了的12碼,yo,馬達拉斯,好勁呀。另,韋拉亨利傷出,我好開心!!!!!特別亨利曾經話會摲破簡拿華路帶領既防線,看吧看吧,根本亨利就未夠班,只懂offside和做戲不懂入球,開場簡拿華路撞暈亨利,我的簡拿華路做得好呀。

在比賽時,和唐文龍邊聊邊看,當我們看到法國球員把球推進意大利前場,我們便會大叫「唔好呀唔好呀唔好呀唔好呀」,直至攻勢瓦解,很緊張。其實查斯古特球12碼,我真係好驚好似Zidane個球咁,幸好唔係。

當簡拿華路高舉世界盃時,我覺得好感動,而totti化身村姑,好得意,Del Piero俾我見到佢食左張紙碎,格羅素high到除褲,保方勁興奮,而我一邊同hopi handfree傾一邊同唐文龍傾電話直播頒獎情況,我很HIGH,HIGH翻天!!!!意大利,為西班牙巴西葡萄牙報了仇,也破了12碼魔咒,如此同時,我很希望英格蘭也能像意大利一樣。

早上六時,終於肯上床睡覺,但起床後,仍然很HIGH。

我愛死意大利愛死Cannavaro迪比亞路村姑Totti馬達拉斯Toni派路De Rossi格羅素保方森保達尼斯達納比甘莫蘭尼斯...好掛住巴治奧馬甸尼!!!

4 comments:

WEnDy said...

原來我地都係意大利fanz bor!太開心la! >_<

西湖係有10景,不過我睇唔哂。>_< i'll be back.

said...

yeahyeah,意大利!!!!!

今日睇報紙見到介紹杭州喎,好似有個地方模仿威尼斯,你有冇去過??

WEnDy said...

邊度黎ga?冇印象bor,可能冇呢~

said...

我都唔知邊度,不過睇相,整得真係好似。