Sunday, October 09, 2005

無聊想寫野而寫出的無聊野

在pride and prejudice和sense and sensibility,二揀一,我要出去買李安套戲,定拎屋企碟睇呢?
結果晚上我看了小段哈利波特,我想說,為什麼到最後哈利波特都係污污糟糟呢?
但,下星期,趕完了兩份assignments,我應否買李安套sense and sensibility來看看看看看呢?
明天要去圖書館把所有和史記有關的東西搬回家,我會瘋了的。
明天又去做bilio,再把part B起個draft,我很有效率喎。
星期一可以見到自閉人,好興奮。唔知自閉人有冇再自閉多d呢。

我覺得fight club開頭真係好好睇喎,除左因為冇brad pitt出現外,真係好講到mass media theory喎,而且好喜歡佢個手法喎,如果堂堂mscc都可以睇戲睇死既話,我會覺得好易過。尋日堂jounalism都好易過,狂同angel、candy傾計,笑死。

我已經 已經把我傷口化作玫瑰
我的淚水 已經變成雨水早已輪迴
我已經 已經把對白留成了永遠

忘了天色 究竟是黑是灰
分手傷了誰 誰把它變美 
我的眼淚寫成了詩 
已無所謂 讓你再回味 
字不醉人人自醉 
因為回憶 總是美
我已經 已經把絕情變成了恭維
因為不配 你就忽然自卑說聲失陪
我已經 已經把沉默變成了懺悔
無路可退 只能無言以對
分手傷了誰 誰把它變美
我的眼淚寫成了詩一首 
無所謂讓你再回味 
字不醉人人自醉
你的品味 總是美
我想看眼淚寫成的詩,如何字不醉人人自醉。

No comments: