Monday, October 03, 2005

忙忙忙忙忙

我認為五個忙不足以形容我現在的生活。
下星期有兩份assignment要交,我心諗想點呀,做死人咩,就算有一科是angus教,我都係咁話。
這個星期沒得玩,只有埋頭苦幹。

今天打完questionnaire,頭很痛,走去睡,昏睡了四個鐘。起床很,精神得很,但我已經忘了明天要交eapp2的hw,故此現在在死趕。chris打來,聊了半個鐘,基本上有大半時間,我只在答「好呀」「得呀」,浪費了我的分鐘,我今個月爆鐘,佢就死。我在懷疑david為什麼咁空閒要我地交hw。
明天又要上葉勇堂,又要說楚辭,唔知小琳聽日會唔會返呢?又唔知tb聽日會唔會攝埋黎坐呢?

李翠盈上了台,受害的是我。為什麼呀????????為什麼是我呀????????
我想喊。

No comments: