Tuesday, December 29, 2009

補假看電影

早就盤算著要去電影院,所以挑了星期二來補假,
當然本來的計劃是看一整天的,但現在改變計劃只看sherlock holmes。

要去pacific palace的amc看,最先想到的是yr3看的色戒。
忘了那天是上什麼課,大概下課時間是四點,早在上課前已撩起看電影的癮,特別當時上映的是色戒,結果在課堂中討論後,一到四點,四條友即衝到對面的PP,跑了好長的一條路,拿出學生證身份證和錢來買票,猶記得黎伯仲係度搵黎搵去,搵唔到學生證/身份證,其實佢拎張老人證咪得囉,我們在最後一分鐘,拿到了票買了爆谷就進場了。

看色戒吃爆谷,好像很不搭調,看看下吃吃下,還把爆谷灑滿一地。
四個女生坐在前排中間,邊睇邊笑邊食,然後唔記得係坐在黎伯定呀慧旁的阿伯睇到興奮仲係度彈下彈下,嚇到我地半死。

兩年後,兩個人,買了個medium popcorn看sherlock holmes,我們都太高估自己,雖然沒怎麼吃早餐沒吃午餐,但popcorn真係好滯好膩,想死的感覺。
Sherlock Holmes,片長兩小時,頭一個鐘廢到爆,opening其實開得不好,至少我倆也這樣認為,因為看opening,我們都認為這是套當爛片,一個鐘後,情節開始緊湊,舒緩了首一小時爛片的感覺。Sherlock Holmes真的是一套很商業的電影,你想到的因素,它全都加了進去,有harry potter(Dark Magic);有angels & Demons(Religion);有masculinity;但同時要有兩個女人好證明個兩個男人唔係gay;有動作有懸疑有笑位有特技,俾50大元看到咁多elements都算抵,其實唔需要2個鐘咁長,頭一個鐘縮短至半個鐘,就會好好多。
我相信是會有續集的,但我諗有續集我都會睇,我太情迷這種懸疑犯罪故事。

看完電影,為了消滯,順便懷緬一下校園生活,去海富沙律三文治鋪頭買野食,兩條友係門口諗住好耐都唔記得自己以前係食咩,結果每樣買一款上返去common rm share。一直以為冇人咁無聊放緊聖誕假都返去溫書,結果上到去每張臺都有人,靜到飛起,可能其實我地當年實在太嘈。霸兩部電腦,邊食邊上網,以前電腦插到usb上到facebk,可能多virus,依家部電腦俾佢地set到超廢。search完master既info,就無啦啦開始睇返以前既paper & present,我見到黎伯係心繫家國ppt打錯字。然後又諗左好耐meme究竟係邊科,係度諗冇理由comm. 要做pitch要做flash video要做CA仲要pre埋sent架嘛,結果輾轉log in到leaner portal先發現原來真係communication studies project,個陣究竟係點嘔出黎。


今早晨早起床,清理macbk裡的垃圾,很多相片丟進了垃圾桶再毀滅。
很久沒帶macbk出街,對上一次是心繫家國focus gp的present,帶了兩日,趕起了個ppt,再之前該是flash video的pitch,可愛的紅衛豬,然後該數到北京那兩個月,風雨不斷把macbk帶回公司,那時候一點也不覺得重,每朝從賓館走去搭車,然後落車再走一大段路才到公司,也許是因為放工多數有michael幫我拿回去,代價是借macbk俾佢煲碟。
要買舊新電,大概在新年後,都係出左糧先,近排買得太多野。

開始報master,讀part time定full time好...

No comments: