Monday, December 28, 2009

時間卻賣不走

開始受夠別人再叫錯我的名字,IRENE is not my name,看到fax紙上的ms IRENE,我真係燥左。
就算d人知道係EILEEN,都會串錯或讀錯,其實個名都唔係好難咋嘛。

明天放假,所以今天好hea,但其實我有兩封ref letter未出,未去曬相,未整好D slide同片,今日淨係ps都搞左成個下晝。俾人傳染,一返到屋企就發冷,咁我都承認自己著衫少,但冇理由一放假就病架嘛,好折墮。

一整天好想啍這首歌。


時間這個兇手/請你放開手

裡面的一句歌詞「時間卻賣不走」,讓我想起方琛宇的作品。
我想賣我的時間,有沒有人想買?

No comments: