Sunday, December 13, 2009

流連藝術展

「逢禮拜流連藝術展仍是未間斷」
好像開始成為習慣。

星期五放工獨自去看了樂而不雅淫畫展,唐文龍於今天早上打來問我去唔去,既然去睇埋鏡子舞台同a place changes as we look,再去睇多次樂而不雅淫又無妨。

每一次我都要等待唐文龍,其實下次不如你出左門口打俾我我先出門口啦,咁就唔駛等你啦。

第一站在香港視覺藝術中心,香港公園有好多人,好多龍友,好多人影畢業相。
再看silas fong,3月在ifva工作的時候已經日日對住,其實我很喜歡他的concept和作品,偷走時間去販賣,一門多好的生意。

silas fong,在扶手電梯上。
ifva時對左好多日既作品。

沒留意agnes b's LIBRAIRIE GALERIE星期日唔開,直接走去看樂而不雅淫畫展。



好好賣既super water gun,星期五去仲有得賣,今日已售清。

謝謝唐文龍送的生日禮物,終於不再是扭蛋。

No comments: