Saturday, May 06, 2006

今天的目的是陪呀娜

早上回去打球,生活好健康。
呀娜呆等我一小時,對不起,我以50F將功補過。
唱畸繼續少女兼夏日,由初夏的全身暑假到盛夏的夏日狂嘩森巴皇后,我感受到夏日的威力,好開心。

下午約了珍珠,而樣衰則因重色輕友失了蹤,所以我們要封殺她。
下一站是真光,n年沒回去,在幼稚園門口先撞到熟人,其實佢叫我個陣,我以為佢唔係叫我,好彩反應快先記得佢係邊個。呀娜換不了公仔給我和珍珠,又冇野食,連一兩粒白兔糖都沒有,只得到梁佩玉一句「你地係咪仲讀緊中七,岩岩考完試」,呆左。接著有馮少芝明明唔記得我地三隻野係邊個但都好有禮貌咁講左句野,無奈極了。仲看到當年的好朋友6號chloe,好驚。
其實今天主要行程是陪呀娜,陪呀娜在真光走黎走去,連水都飲唔到一滴。

落cwb陪珍珠吃午餐,其實當時已經是快將5點的時間,幫呀娜尋找回憶,究竟當年是誰帶啤牌返學,我好想知!!!!另,將當年震憾的意外重組一次,我認為我的推斷應該冇錯,事情應當是那樣。啦啦啦

反正我說話不用負責。

回家後看梁祝下世傳奇,好好看,感動得要死。
禁色那一段做得好到想起來拍掌,梁祖堯和周國賢太襯,我真係信佢地係一對囉。
如果再做,我會仆去睇。

currently listening: 勞斯萊斯(周國賢+何韻詩)
其實我想知好耐,究竟點解大開眼戒會叫左做打回原形,雖則我喜歡打回原形個名多一點。有冇人答到我

No comments: