Friday, May 05, 2006

誠徵人1個陪看世界盃

愛人也喜歡這首歌
I love you 我不知不覺愛著你太多
I love you 卻不想跟他分一杯乳果
和愛人約好了考完試去唱畸,我一定會唱這首,同時怒睥著那個他。
愛人說上世欠了姓李的人,我是其中一個,啦啦啦。

長洲有飄色看,筲箕灣有彭公誕,唐文龍竟不知自己樓下都有飄色睇,我十分無奈。
李媽媽對我說,在未來不想在電視上看到男朋友仔拖著我去看飄色,那我只好說咁我地去南丫島食海鮮囉,李媽媽當場怒睥我。
早知仆過去筲箕灣看飄色啦,蝕左。唔知唐文龍有否落去玩飄色呢?

替李翠盈買了missha teatree lotion,廿蚊支好抵,明天讓我再買一支先。
李翠盈,你咁窮,與其買DHC,不如幫襯missha啦。
開倉後,我認為missha好抵。

這幾天,他很忙,等他忙完後,到我忙,我忙完後,再到他忙,要等到6月,我才可以盡情地煩他,嘩哈哈。
問題係,到6月我煩我個世界盃去,我還會有心思時間去煩他嗎? 值得疑問...
現徵人一個陪我看世界盃,不吃煙只喝酒但不會喝醉兼不會喝到發癲(因為發癲個角色係我做既!!),最好支持巴西討厭德國,對英格蘭不大喜歡,認為迪比亞路係一個好男人,當我看到唔開心兼心情暴躁會呵返我。
duncan問我「你依家揀男朋友咩,咁多要求」
我回應道「揀人陪睇波喎,起碼對住幾個鐘,費事我只顧著睥佢唔記得睇波」
duncan再問「好心你呢d女仔就訓多d覺人都健康d學咩麻甩仔睇波呀」
我再回應說「你再講你信唔信我捉你返香港陪我睇波」
總結:世界盃對我太重要。

1 comment:

Anonymous said...

BETRAY.