Thursday, January 04, 2007

零柒由懶開始

零柒過了三天,我才有興致寫一篇blog,近來很懶。
先祝hopi廿一歲生日快樂,還有5號的peggy廿一快樂,希望你同grace早日成婚。

1月1日例牌的903頒獎禮,eason首富士山下好勁,年尾plug都可以上到第二位,但真的好聽,怪獸vs human,睇下下年玩d咩。張敬軒拎唱作金,其實如果方大同拎唱作金,而張敬軒拎男銅,我會覺得好圓滿,因為我真係唔明零陸側田邊有紅到可以拎男銅,張敬軒隻廣東碟真係正爆!!

人人都考試lu,祝各考試人好運!!!!
我12號先考中國,其實追返d readings好辛苦,辛苦到嘔。
12號後之後,要plan下點樣玩,想去睇波想去立法會一日遊想去旁聽,hopi等我呀!!!

生活調節不過來,夜訓遲起,可能到我調節到時,又開學,又要趕死趕命,但我又唔想咁快死,都係考完試先算,用半個月過正常健康的生活,起碼,我健康過。

五月天的為愛而生,執著的,只因我為愛而生,好聽。
我愛五月天。

No comments: