Tuesday, October 31, 2006

又畢業lu

兩年內兩次畢業,兩次都沒去畢業禮,這就是我。

10點才慢慢從床爬下來,11點45出門口滾落地鐵站,12點10碌到尖咀文化中心,剛好畢業禮完,一入門口俾人捉住影相,然後打電話找carey,她正在我上面,和scullyfaye等影相,更慫恿carey和scully攝issac位影相,issac很無奈。到樓下找twingy,再找愛人,愛人的公仔好可愛,好想要!!! 兩年後畢業我要公仔。轉移到鐘樓附近影相,像結婚相一樣,很無奈,影完相,和careyscully返學校食野交功課,之後上堂睇人鬼情,好悶的一套戲,我完全感受唔到同gender有咩關係,放學後和sandy去中央,搵到反美學本書好開心。

法國電影節開始售票,開幕電影好吸引好想睇,但冇人陪我睇,Paris, I Love You,"In Paris, love is everywhere",其實同love actually的"Love is all around"冇咩分別,但好想睇好想睇好想睇。重點推介的戀愛夢遊中也好想睇,The Science of Sleep,無痛失戀的導演,故事好吸引,法國電影節,搵人陪我睇吧。

No comments: