Monday, October 16, 2006

是扮忙定真係忙呢

原來久未update,我也不知道這陣子亂忙些什麼。

完成了第一wk的on9 discussion,交了第一份assignment,看不完的reading,聽唔完的ilecture,人生就只有這些。好可憐,下星期連看兩場show,維也納兒童合唱團和仲夏夜之夢,現在極為期待。剛完的世界遺產圖片展,好漂亮,自己就算去都未必影到咁靚既相,我個麗江呀呀呀。
李媽媽11月頭到韓國旅行睇紅葉,多麼有詩意,只剩下我在家,又加上reading wk,我是個可憐的小孩,嗚嗚嗚。
有很多野要買,但冇時間又冇錢買,我人生很灰。

繼續第2wk的on9 discussion,為op-ed essay準備題目,雖然一心想講農村自殺率...考慮緊做唔做死士present media report,明顯地想早死早著,又想買野買野買野,但都要搵到時間先...原來我真係幾慘。

近來愛上聽張敬軒的廣東歌,我覺得佢首張廣東大碟買得過喎。
老了大歲未聽厭就轉plug笑忘書,咩事。

巴不得一飲即醉
至少不必恐怕進睡
為一個你難承受痛苦
是我的不對
消失的擺於心?
然後花光我的眼疵K會累到無知睡去

其實成首歌最鐘意「能心開一敲即碎 女人開始使我恐懼」呢兩句,哈哈哈哈。

No comments: