Thursday, October 19, 2006

成班去飲茶呀

今天很乖很早就起了床,為的是去飲茶。

本約了十一時,sandy和呀魚準時得很,我還是炮台山浮遊著,十一點四才爬到學校。上到地面看見scully,和一大班同學仔,和scully悄悄地走了,一出電梯撞見paul,我地深信留左個好印象俾佢,去到見到得gary和一班yr3人,嚇死左,幸好呀魚佢地隨後就到,霸了一張臺。paul好快又返返黎,因為見我地張臺得我地,就走過黎坐,我相信佢係出於好心,但點解要坐我隔離,好尷尬...之後carey、stephanie、athena、jacqueline黎到,勁叫野食,真係唔明呀paul明明識講廣東話又要同我地講英文,不過佢勁有錢,又話要搬屋,又要開studio,原來個個大學教授都勁有錢。席中carey還獲paul親自夾奶黃包,carey開心到大讚sweet。之後gary坐過黎,原來佢已經學左普通話十七八年,怪不得深受中國文化感染,style愈來愈chinese呀。
最後賣單,500幾蚊,原來係四圍中最平,但又食到幾飽喎,我地真係好節儉喎。其他臺食左成700、800幾囉,paul本來話想夾返錢,幾十蚊,我地豪俾佢。

盤算著,下學期reading wk去perth,paul話上年有人去,3000幾蚊,好抵呀,我呀媽去韓國5日都唔至3000幾啦,已經開始期待。

可能由於飲茶時過份hyper,上lecture已經好眼訓,仲要做assignment,想喊。
我個locker終於開封啦。

想睇豔屍案中案tim,scully簡稱豔案。

No comments: