Wednesday, August 30, 2006

王韻婷的生日派對和顏珍珠的歡送派對

今天充滿歡愉,每一刻都足以笑到肚痛,也充斥著離奇的氣氛。

到現在,我作想問為何要約10點45呢,害我早早9點起身準備將條屍塞入行李箱,好帶去鬧市給珍珠帶去北京。
今天的主題該是歡送珍珠吧,雖然係珍珠自己約人,異常巧合地去返上次補祝珍珠生日的房間,當天珍貴的相卻全數失蹤,為此,我們決定買個蛋糕補影相。所以,還有不夠一個月生日的王韻婷便自己買了個蛋糕來預祝自己快要踏進二字頭,其實如果唔係vivianpun返左大陸出席唔到,就不會發生如此爆笑的事。我認為這是王韻婷廿年人生當中最難忘的生日慶祝。 而由於peggy冇生日相、樣衰生日因高考關係冇慶祝、呀娜生日冇人帶相機影相、珍珠生日相失蹤哂、我個生日蛋糕俾人扔爛左,今天每人都有輯生日相,yeah。
其實今天生日加歡送派對好成功,皆因全部都係自助式(自己約人同自己買蛋糕迫人歡送自己同慶祝生日,哈哈哈哈)。

但派對充斥著離奇的事,先是珍珠這個主辦人加主角無啦啦放低40蚊話自己要行開一陣,之後會再返黎,後有呀娜又放低錢返左hku,再有peggy無啦啦走左而王韻婷被歎在鼓裡,做咩一個二個走哂去叉電。
唱完畸就陪珍珠買去北京野,times異常地少人,很明顯一大班小學中學生在家趕做暑期作業唔得閒蒲,在cwb四條友四處搗亂,我覺得周圍d人應該好憎我地,之後落大家樂食tea,樣衰又走去叉電,傾傾傾,傾左好耐先死去muji,樣衰阻止我買野,繼唐文龍在書展阻止我買書,我又再一次俾人阻止我買野,點解!!!珍珠算係muji買左有用野,希望佢去到北京唔會腳臭,california沒有成龍的廣告,害我們好失望,係SASA阻止王韻婷買野,最後佢買左三條棉條,3共實要用幾耐先用得哂,再死去ikea,發現吸水珠珠呢個名,再發現點解ikea員工條褲都要著到咁低,低到我好想拉落黎,ikea熊仔廿蚊好抵好想要,冇哂珍珠鐘意既龍仔,遊完ikea後,便終結今天的旅程。

由於當我生日時,珍珠未能趕及回港,所以我極度希望收到一箱手信做生日禮物,yeah,但我唔要北京填鴨。
希望珍珠識多d北京仔,但唔好識個d將汗毛當鬚既北京仔,亦預祝晚晚都有北京仔係珍珠樓下大唱「你知道我在等你嗎 你如果真的在乎我」,仲要娘娘地捧結他自彈自唱,仲要砌心型candles。
珍珠,祝你一路順風呀呀呀呀

No comments: