Sunday, August 20, 2006

「你呢?你知自己想點未?」

今日場泰國vs亞塞拜彊好好睇,泰國打得好好,真係估唔到,之後中國vs俄羅斯,都估唔到中國嬴得咁漂亮。

奧地利真係好靚,靚到想喊,我一定要去多次,Hallstatt,我明明記得上次去過,點解唔見哂d相?繼續搜尋中 --> 冬天的Hallstatt更靚,落住雪,望住個湖,真係想係個度住一世。

我承認,當一個男人好深情彈緊琴時係好吸引,係會係個一刻突然覺得佢好靚仔好型,只限個一刻。我發現佢係原島大地x羅嘉良x鈴木仁樣,mix出黎好怪。我真係唔想用到cutie呢個字黎形容。
見到佢隻手指流血都仲要彈琴,唔知點解我有種心痛既感覺,其實真係會好痛,個陣考試彈phantom,整損手指,彈彈下膠布仲飛甩出黎,係彈奏中無論發生咩事都會死撐落去,不過個下流血我真係覺得幾不寒而慄。好恐怖。

21-8
看見愛人寫著「你呢?你知自己想點未?」,想了一會兒,其實我真係唔知自己想點,由上年開始,我已經對自己好迷茫,完全唔知自己想點,完全唔知自己變左幾多,完全唔知自己做緊咩,究竟係因為自己變左而唔知想點,定係因為唔知想點而去改變尋找一些新意,唉,我真係唔知自己想點,定係我太childish,愛人真係好清楚自己想點,做野定讀書,佢好堅持,未來條路點行,佢好清楚,但我究竟以後會點,我真係唔知,當所有人以為我好獨立好有條理規劃自己未來既時候,有冇諗過其實我唔知自己想點,只係照直行,身邊所有分岔路都冇睇過,只係向前行。又或者,太知道自己想點會唔會好辛苦,有時候,我真係好想知道自己想點。

李艾玲,你究竟想點呀?我真係唔想自己迷茫之餘,仲要俾迷茫人。

No comments: