Thursday, August 17, 2006

珍珠樣衰hyper之謎

本來打算行陣街睇下野才奔去會合地點,結果因為樣衰難得的準時,令到我提早會合樣衰等珍珠等peggy等娜姐等vivianpun。
早段hyper過,結果唔知點解珍珠樣衰hyper到尾,明明上次珍珠仲歧視我同peggy跳舞,痴哂線。其實到尾段已經好支力好眼訓,但珍珠樣衰真係喪hyper,好恐怖。Peggy被男waiter揭發hyper樣;而樣衰的暗瘡經歷一天的玩樂後熟左。

LU致電來說給我offer,我很有型地說我不要,很型地。告訴了愛人,我知道愛人很想打死我,但我亦很高興愛人在了解後對我的支持,如果可以的話,我真的好想把這個offer給了愛人,但我希望愛人明天interview成功,好入了tvb做便帶我參觀電視城。

明天要在家休養生息煲碟去,在外蒲了3日,就快半身不遂。

No comments: