Monday, August 14, 2006

十年如一日:梁朝偉劉德華

這陣子,我的世界充斥著梁朝偉劉德華鹿鼎記。
這幾天,不斷見到梁朝偉做鹿鼎記,下午又看到回歸時裝做同居蜜友,梁朝偉完又係梁朝偉,其實佢個樣真係冇變過。
呢期好興播舊劇集喎,鹿鼎記神雕俠侶相繼走出黎,嘆句又係劉德華,做完康熙做楊過,劉德華完又梁朝偉,做咩變成咁,梁朝偉完又鹿鼎記,因為陳春版又係度熱播,其實我想喊。
原來張德蘭版情義兩心堅真係好聽好多。

明天幫呀娜去試game,做白老鼠,只要不用體力勞動,我很樂意走去試game,希望估中殺手有禮物獎品。明天晚上幫唐文龍先生搞換票事宜,希望成功,那我便有餐免費飯吃。後天去逛街好不好。大後天唱畸去,我要完整地大唱光輝歲月,wowwowwow。

盛夏很熱,個太陽到3點幾都仲好勁,勁到唔俾人出街,想點。Twins每年夏季都例必有首快歌,今年竟然係中快版既熱浪假期,但可供消暑,舒服死。
聽一聽海風
從眉心 學放鬆
發覺身體升起 這宇宙突然失重
載住記憶的玻璃樽 由潮浪去推進
緩緩蕩向 夏季的海 直到消失 笑笑目送

我想去海邊,有冇人帶我去。
但,呢一刻,我竟然想大唱熱愛島有熱愛草。

No comments: