Tuesday, August 15, 2006

電視節目編排可唔可以好D

晨早起身睇叮噹,然後轉台又見到鹿鼎記,張衛健版,真係想喊,回想起一至五下午都有權相佑扮深情,昨深夜見到權相佑扮反叛,好想喊,電視節目編排得讓我好想喊。

下午和珍珠去幫娜姐試玩遊戲,其實段片冇留心睇過,不過根據無線偵察劇集既iconography,一係就合謀互相幫大家製造不在場證明,一係就係自己製造不在場證明,例如錄左電視專登俾人知個段時間佢係度而唔係出左去。不過如果做到好似東方快車殺人事件就正喇,因為真係好好睇。
明天出街,然後後天唱畸食蛋糕去,之後計劃歡送珍珠去北京3個月,等珍珠返黎再幫珍珠洗塵,啦啦啦,好開心,真係勁唔捨得珍珠去3個月,天津真係冇特別野好行,除非真係唔知去邊啦,等我諗下要珍珠買d咩返黎先,可能珍珠回來後熱愛balenobossini。

和王韻婷珍珠在canteen閒談,其實個canteen真係冇學生囉,開sem後我可能日日蒲港大搵王韻婷vivianpun食野,加埋娜姐,可以開臺打牌鋤D,yeah,熱烈回歸中學時代。

我右邊口角損左,點解,我冇同人口角喎,自己又冇可能咬到,唔通俾紙界,但我唔食紙架喎,謎。

完成任務,幫唐文龍拎到JSG飛,yeah,我個頭唔駛甩之餘又有人請食飯,但點解會係食員工飯,點解!!!!!!!

No comments: