Friday, August 18, 2006

後世盃時代

好可愛,Ronney在世盃8強前對葡萄牙在隧道內和C朗聊的話題竟是「究竟科東尼轉左去邊間球會呢?」,兩個人都好可愛。KAKA和細哨重返國家隊,再加埋可愛的羅賓奴仔,Dunga,請把巴西隊重組好。Beckham入選不了英格蘭國家隊,究竟對於英格蘭是否一件好事,我始終覺得林伯特在國家隊的表現遠不及在車路士,起碼在世盃曾略睹一二,說回beckham,英格蘭不徵召他的第1損失應是入座率大跌。

英超在星期六開鑼,曼聯加油,只因我太討厭車路士阿仙奴,雖然最聯淨睇個牌面都唔夠車路士黎,但我依然希望最聯今季有好表現。其實我冇睇英超好幾年架喇,自曼聯滑落後開始轉睇西甲。大哨不離開皇馬,應該是說不會被賣走,但大哨會否甘願做後備,皇馬真係幾人才鼎盛下,我依然好想好得意既羅賓奴仔可以上位,期待睇簡拿華路披上皇馬球衣。說回意甲意乙,保方真係好有義氣,誓死留在祖雲達,其實除左佢好冠冕堂皇咁講未拎過意乙冠軍想拎下之外,仲有咩原因佢要趁自己係世盃發熱發亮後放棄加盟其它大球會而留係會降班既祖雲達度?我好好奇。

還是留戀世盃時期晚晚日以繼夜日夜顛倒排住睇波既生活。
世盃時期,我感謝CCTV1的出現。

No comments: