Saturday, December 03, 2005

「喵」「汪」「o瓜」-- 沒人聽得明的我們的暗號

昨天晚上好高興。

先說11點45回去聽人debate,下個星期到自己,想點。
再上journalism present,之後1630就放學,同grace去了集成,再行去教協,買了筆卡紙。
7點,我出奇地準時,只因我6點幾己身在cwb,很正常地,我準時時,所有人都會遲到,這是為什麼次次我都會遴到的原因。
之後行左一個圈,又乘了個電梯河。最終走去了paris cafe。
我和elvi依然去吃芝士肉醬,hopi終於知道了肉醬是豬肉做的。
一路吃一路聊,hopi吃了很多炸薯塊,閒聊了很多中6、7的趣事,一開學polly的不和戰,成為謎的兩字;jointsch無聊camp,憶起很多人;玩記中7座位,再玩記預科同學仔名;談老師;再驚聞何東執笠,我想知係邊個老師咁無品爆響口。
坐到十點,hopi要趕船走先,剩下我和大佬二佬,先係馬路見到dizzy,驚叫,再走去跟蹤,我覺得...
行左去citisuper,我同polly先後撞跌野,之後行到去邊見到polly拎起跌得爛既野都好驚。
再之後,走左去維園,睇朋黨跳hiphop踩板,聊天,「喵」,好多貓走哂出黎,我爆驚。
聊到李翠盈打來電話訴說自己上唔到jupas website,又唔肯打俾esther求救,係我無奈之際聽到「elvi,你會唔會」「搞掂哂啦」,嚇死我同polly。
之後又繼續「喵」繼續聊繼續「o瓜」,吹到1點,elvi怕冇車搭返去兼且無d好似林志玲既社工姐姐勸我們回家,故此就這樣結束了今天的gathering。
回家折了polly的禮物,勁正,多謝哂,我會盡快搵個人同我「汪」一齊影相擺落去架啦,哈哈。
再去hopi勝家留言,見到個backgd,正到o咀。哈哈

ps. 要為下次HT仔聖誕gathering買禮物玩exchange。
再ps. 1月gathering要在考試之後,回津之前...
再再ps. 聖誕喇聖誕喇,我要整好屋企棵聖誕treeeeeee。

No comments: