Thursday, December 15, 2005

分手快樂後,繼續談戀愛

昨晚感受到好友的幸福,我真的沒想到事情變化得如此快,但我會支持她和祝福她的,並且銘記「一生人點都要試一次」這句名言。雖然幾年前錯過了一次,算是錯過嗎,就算依家俾多次機會我揀,我都寧願不要。但也不需咁心急想將幸福帶給我吧。嚇到O咀,哈哈。

聖誕gathering的禮物還未想好,頭先無啦啦睇到麥記janice個廣告,不如我買3隻公仔包得靚靚俾人抽呀,雖則我都好想擁有個4隻野,來給小列根作伴,但其實玩exchange都幾好呀。但都係星期一去gallery睇下有冇正野先,反正有coupon。

天氣一凍,對手就變得好恐怖,好似九陰白骨爪咁,無哂血色,又好似冰咁,勁恐怖。冬天可否快點過?

No comments: