Monday, December 26, 2005

繼續聖誕

我總喜歡在聖誕大唱「明晨遇到 亦記不到 和誰在醉酒中偷偷擁抱 仍然在傻笑 但你那知道 我想哭」,沒原因地。其實因為我只記得這句。
24晚見到有班人係街度唱聖詩,係個d好似俾阿媽老豆迫出黎唱唱到好想喊個d聲咁,但佢地起碼都中4以上。
後日早上和娜去看波仔4。

昨天捧了一大本莎士比亞英文本和幾本莎士比亞精裝中文譯本回家,這是聖誕禮物之一和二。有100大元現金禮物。和小天使交換的麥兜手自己動按摩捧一支。手鍊一條。頸巾一條。朱古力一盒(新年咩依家,送朱古力有咩用?!)。
我認為,得到莎士比亞中英全集是聖誕中最喜出望外的事。英文個本同屋企d大英百科全書有得揮,一樣咁大本一樣咁厚,d字細到係唔想睇。

confirm了1月有成半個月唔係香港兼唔係香港過年,可以返去放煙花玩,又可以勁食街邊小食,想想看,都有幾年冇離開過香港了。但其實可能去到我都係勁唱k同死擺人地部電腦on9,因為據聞表哥屋企係買哂無間道個d hifi,睇戲唱k勁high囉。
依家著手準備星期5吃著葡撻喝著酒看著陶吉吉陪著倒數,好幸福。

No comments: