Sunday, September 24, 2006

開學一星期

8月尾in的scholarship,竟然俾我拎到,我睇信時係呆左,再睇11月中有ceremony,仲要need to say some words,成件事頓變得無奈。

wed11點返去睇戲,La Jetee,其實好好睇,好鐘意個voice-over、好鐘意佢用still photo、好鐘意得28分鐘,但帶到個主旨出黎。Verdy係一個好得意既人,因為佢會勁講野唔停唔記得放break,上兩個鐘堂,以為自己上緊fineart。Verdy係補習天王型,用mac bk,勁囉。
thur上兩堂,David最後一場lecture,明天上佢tuto玩role play喎。之後上anna既professional writing,我覺得anna都係一個得意人,上佢堂lecture玩gp玩得好開心。

最後一天三堂tuto,第一堂PW做proofreading,做完後同athena齊聲說原來自己係咁蠢,proofreading是一樣打擊人的玩意。第二堂film,verdy死都要圍個圈講無聊野,真係好無聊,之後播片,無異係好好笑,但佢再發揮鐘意講野既強項,搞到我無得去小便。第三堂是CMC,david加班主任Paul,玩狼遊戲,勁好玩,如果堂堂tuto都咁開心就好,cody竟然係狼,欺騙左我同athena既感情,好傷心,其實cyrus一早俾人殺左,佢冇點玩過個game囉,carey以為我係狼囉,我只不過係一個好想死又冇人殺既村民,結果俾人聯合謀殺,一睇就知我唔係狼啦,估我係狼只係俾一個機會我加入死屍派對。放學同athena行去灣仔,傾傾下頓覺兩年後如果一個星期見足paul 4日,佢會變成爸爸,幾恐怖下,不過狐狸都幾爸爸feel呀。
星期5tuto日好開心。

昨天去看費加羅的婚禮,在灣仔塞了好耐車,搞到miss左開頭數分鐘的序曲,很可惜。隨即投入故事,發現Figaro有點禿頭,好想大叫好想喊,The countess唱得好好,首solo Progi amor很動聽,成個劇的多重唱都好正,羅馬歌劇院的佈景很美觀,縱觀成個劇都好睇。
今天看了Zurich Opera版的act 1、2,如果兩個版本combine埋一齊真係正喇。

晚上看電視,一邊看個心一邊痛,痛到出冷汗,垂死中,希望快d唔痛,唔想訓訓下覺死左,如果不幸死左,希望葬禮上先播離歌再唱活著多好,「遊玩時開心一點,不必掛念我,來好好給我活著就像最初,仍然在呼吸都應該要慶賀,如果想哭可試試對嘉賓滿座,說個笑話紀念我」
好美滿。
其實我個心有事既機會都幾高,但,希望冇事。

No comments: