Sunday, September 17, 2006

唐文龍到港大視察環境,並大叫「我仆街啦我」

唐文龍繼前天早上晨早傳我sms要我詢問呀娜後,昨日竟自己彈上hku視察環境,好為日後作一部署,其實點解要視察環境呢,我高呼好恐怖好痴線好驚呀,呀娜同樣感到唐文龍已經痴左線。明明平時叫唐文龍上去lib,佢都寧死不屈,今次竟然為左咁既事而山長水遠上去視察環境,假如仲有大事回顧這玩意的話,呢件事穩入三甲。
明天大家或許能在hku一睹唐文龍的風采哦。

荷蘭真的是一個不錯的地方,突然好想去荷蘭。
毒品合法化同性戀婚姻合法化性行業蓬勃思想自由的一個國家,有性愛博物館有大麻博物館,也有一大堆好正統的博物館,而藏品勁正。而且荷蘭足球隊的球衣是橙色,好醒神,橙得好靚呀,雖然我不曾喜歡過雲佬洛賓柏金等人。
我認為阿姆斯特丹比馬德里好。雖然我幾撐皇家馬德里。

英超大戰 -- 曼聯vs阿仙奴,曼聯加油呀,我信你地一定嬴到架。
台灣近期又有倒扁又有挺扁,最後有衝突,但我唔明挺扁個堆搞人地傳媒做咩,人地唔拍你地,其他人鬼知你地點樣挺扁咩,聰明的人應該懂得如何同傳媒互相利用。晚晚等睇新聞,主要唔係話好想知究竟發展到咩程度,而係為左等睇方東昇潘蔚林羅暉翔同吳子敏,其實原來我都幾關心無線新聞部喎,繼WTO後。

currently listening: ampm、如果沒有你、手(莫文蔚);同類、一樣的夏天、我也很想你(孫燕姿)

No comments: