Thursday, September 07, 2006

唐文龍時間表真係正呀

今日落大雨,其實我好應該出去蒲,但日日蒲都支力,而且朝早肚痛痛醒左,小型肚瀉,痛左成朝,同時令到我未夠十點便起左身,究竟是福或是禍。

由於唔出街,悶悶地便煲劇,其實套野幾好睇,上線後好奇心起睇唐文龍個timetable,嘩,真係正到痴線,唐文龍讀五科返足五日學其中四日返八半,而星期一二只係為左返一堂八半而搭車去灣仔,唐文龍呢個sem真係日日起身做晨運都仲得呀,奇怪在為何中國文學不收唐文龍呢。

笑完timetable便去玩測命格,它說我是蘭花命,生長在溫室,喜歡安定,希望被關懷,不希望被冷落,感覺敏銳,有點完美主義,樂於享受人生,還分析了健康愛情財運,又說我肝火旺盛呼吸系統差,兼屬於柏拉圖式的精神愛情,不過我想講,真係幾準喎,原來我個層次已經高到可以玩神交。

江美琪新碟好聽,不是說很搶耳那種,卻很耐聽,而周杰倫的,我很喜歡夜的第七章和迷迭香,好喜歡那種曲式,另我想講,費玉清把聲好好聽。

currently listening: 我的他、難相處、路人、愛哭鬼(江美琪)

No comments: