Friday, September 15, 2006

香港地震呀,但我訓緊覺

今天地震了,而那時候我正在睡覺,我感受不了一次可感受到的地震,好似蝕左咁。但如果真係好勁既地震,而我又訓緊覺既話,我應該一早死左,唔駛捱到十幾日之後又飲自己尿黎吊命等人救成為傳奇人物。

和呀娜說地震時中,傳了個電郵給遠在北京的珍珠,然後不知為何我們想起了假如今年中秋又一齊過,該是第4年了,由於珍珠在北京,那便斷了纜,又加上今年中秋在國慶黃金周內,故此我們決定了要慫恿威迫珍珠在黃金周飛返落黎陪我地過中秋,yeah,我們很天真地想著。
珍珠先走左半個月咋嘛,但又真係幾掛住珍珠喎。自從上次珍珠曇花一現on一on9後,已經音訊全無喇,究竟依家珍珠係咪識左個北京仔呢,又或者依家有個北京仔係珍珠宿舍樓下捧住結他大唱「你知道我在等你嗎 你如果真的在乎我」。

昨晚HT仔4人聚會,小天使erica墮落又折翼了,明明自己話得閒,但無啦啦又帶同企鵝女話唔得閒喎,我再次聲明企鵝係南極唔係北極架;大佬又無啦啦甩我底喎,係咪走左去談戀愛先?
hopi再一次遲到,佢又再一次自己上黎,而我地又再一次係佢黎之前玩層層疊,hopi黎到後終於叫得野食,hopi同2佬好保險地飲black rain,其實pink lady都唔錯。等野食時閒聊,說起了畢業旅行,2年後degree畢業我要去麗江,淒美的地方,而4年後2佬畢業就衝去歐洲自由行,捷克奧地利+德國/瑞士/波蘭,突然好期待,所以我畢業後要努力賺錢,等我去完奧捷先再讀master,定讀完degree即讀master好呢?
食完野玩大富翁,本來我個勢好好,連買灣仔愉景灣淺水灣magazine rd山村道藍塘道,但因為俾hopi成日話我賺得錢多而開始沒落,而jessica又因為一直收婆仔數而起家有成疊5000蚊,最終嬴出。
走個陣落大雨,marvelous好好人借袋俾我裝pizza盒,所以能夠平安回家。

curretnly listening: Funny Jealousy by Jill、浮誇+How do I live+巴不得+這分鐘很愛你 by 泳兒

No comments: