Sunday, September 17, 2006

三越,再見了

近期喜歡上聽信樂團,是因為喜歡他們聲嘶力歇地喊唱吧。死了都要愛,不哭到微笑不痛快,宇宙毀滅心還在。如果有一天我也在大叫死了都要愛,我想我已經癲左喇,我根本唔係d咁既人。但我真的好喜歡死了都要愛這歌,因為冇咩人會唱到。

再見三越大減價真係到左再見呢一刻,其實三越陪住我地大,雖然平時唔會點行,但都幾唔捨得喎,裝完修都唔知變成點lu,而自小在cwb大的珍珠卻無緣見到三越離別的一刻,實是可惜。
真係幾討厭星期日行cwb,星期日的cwb變成了印尼,暗呼救命,我覺得星期日的菲律賓中環比印尼cwb好很多,以後星期日唔好約我去cwb,約我去中環啦。真係零歧視,只係當你置身一個你熟悉既地方,而周遭的人們卻說著你不懂又聽起來很嘈雜的語言,你不得不炆。
想買ikea熊仔,又細又得意,雖然屋企一箱公仔,但我依然唔介意收養更多。終於買了字花第三期,過左成個幾星期先買,cwb商務永遠有貨。

明天終於開學,3個幾月悠長假期終於完結,其實成個假期都唔係話heir過,我認為這是我人生中最後一個長假,所以選擇不工作來過,有世界盃陪伴一個月、研究歐洲之旅、煲碟、看書、整蛋糕,這種生活以後該很少機會回味了。希望明天開學順利吧,我要努力讀書。

星期6睇opera,有點緊張,外加興奮。

currently listening: 死了都要愛、離歌、One Night in 北京、假如(信樂團)

No comments: