Saturday, January 07, 2006

冷颼颼

Your Inner Child Is Happy

You see life as simple, and simple is a very good thing.
You're cheerful and upbeat, taking everything as it comes.
And you decide not to worry, even when things look bad.
You figure there's just so many great things to look forward to.
好冷,原來只有十度,我還只穿得很薄在家中捧著notes看。
衝上雲霄仲有7集,好緊張。衛斯理中唐文龍被人拉左,都好緊張。
好想考完試走去文化博物館,我覺得好好睇。
我又習慣地咬唇,咬到好痛。
天氣很冷,我不要步高考經濟中化的後塵,發著燒去考試。
星期一二連續48小時考上3科,有沒有人可憐我。
仍然好冷。

如果看著我不妨濛一點

No comments: